torstai 31. tammikuuta 2013

Mitä mulle kuuluu?

Mulle kuuluu ihan hyvää. Tosi paljon töitä, tänään oli vapaata ja käväsin viettämässä isin kanssa laatuaikaa ratsastushousuostoksilla. Ei oo ihan helppoo löytää näihin jalkoihin sopivia housuja, epätoivo iski kyllä jo useempaan otteeseen, mutta onneksi löyty tosi hyvät !


Enpä mää sitten vissiin töiden lisäks mitään ookkaan tehny. Urheillu vähän, mutta niistä vasta sunnuntaina lisää, käytiin hakemassa naapurin likalle uusi kissa, tosi söpö ! Ens viikolla lähdenkin taas kouluun ja sieltä käsin koitan toteuttaa postauksen tai kaksi jopa, katsotaan nyt kuinka paljon sielä jaksaa tehdä. 
Viikonloppuna olis töitä ja sitä seuraavana valmennukset ja niin. Koskahan sitä kaljalle pääsis, alkaa tekeen vähän mieli jo relata välillä.

Tän päivän mä oon kuluttanu myös kuunnellen ihania vanhoja biisejä, joista muutaman haluan jakaa teillekin. 


Mä niin rakastan tota biisiä. Yhä edelleen, kuuntelin sen tänään ekaa kertaa neljään vuoteen ja mä oon edelleen sanaton. 




Ja hei, naamakuvia ! En ookkaan pitkään aikaan laittanu, ohessa vilkkuu tän päivän asu. Jalassa mulla oli pitkästä aikaa veljeltä perimät maiharit, vesikelikengät. 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !