sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Viikkopäivitys


Tän postauksen idea on vielä hakusessa, mutta ajattelin aina näin sunnuntaisin toteuttaa tämmöisen viikon ruoka & liikunta kertomuksen. Toivottavasti tämäkin idea kehkeytyy lopulta valmiiksi ja hyväksi tässä viikkojen myötä. Mainitsen nyt tähän alkuun, että mä en oo mikään vannoutunut ihminen tähän touhuun, enkä mä oikeastaan halua pudottaa painoo saatika laihtua. Eli jos mua ei joku viikko kiinnosta liikkua, niinkun tällä viikolla, mä en sitä tee. Samoin jos mun tekee mieli kebabbia tai sipsiä, mä haen ja syön sitä kebabbia tai sipsiä. 

Ruoka
Maanantai ja tiistai meni tosi huonosti. En jaksanut aamulla herätä syömään, enkä ottanut ees töihin eväitä. Illalla syötiin mitäsattuu, hesburgeria tiistaina. Keskiviikkona tein saman tempun, mutta iltapäivällä töiden jälkeen syötiin tortillaa.


Torstaina tein kananjämistä ja rehuista kanasaalatin töihin evääksi. Aamupalaa en muistaakseni taaskaan syönyt.


Illalla sitten tehtiin ällörasvasia kanankoipia, joita sain syötyä ehkä kolme kappaletta.
 Perjantaina jäi jälleen aamupala välistä, töihin tein tonnikalapastaa, joka ei sitten ihan onnistunutkaan.. Valitsin tahnan väärin ja söin vain vajaa puoli purkkia.


 Iltapäivällä tehtiin makaronilaatikkoa, jonka Jesse tekee niin maailman parhaiten, että tätä ollaankin syöty ahkerasti tähän päivään asti.

Herkkujakin on tullut syötyä ihan kiitettävästi.. Töissä aina maanantaisin ja torstaisin pullat, myös muutaman lasin limpparia, sipsiä ja alla olevat herkkuherkut. Namia on vielä sentään jäljellä.

Liikunta
 Tällä viikolla on tehty talliduunit  ja ratsastettu viitenä päivänä.
Maanantaina ponin kanssa aamulla tehtiin vähän pikkuestehyppyjä reipas tunti verkkoineen ja illalla puomeja toinen reipas tunti. Tiistaina harjoiteltiin ympyrällä sulku,-ja vastataivutuksia, siirtymisiä ja temmonmuutoksia itsenäisesti. Torstaina laukkavoltteja ja silloin läpiratsastin myös yhtä toista hevosta. Perjantaina peltoiltiin ja mentiin vähän kentällä lopuksi, aika kevyesti.  Tänään mun piti tehdä maneesissa puomeja, mutta sielä olikin muitakin, niin menin vaan kentällä kaikki askellajit työstäen läpi. Alla kuvia tästä päivästä.

mua nauratti toi harja niin halusin lisätä tän



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !