sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Mietteitä terveellisestä elämästä

Mun tää viikko meni oikeestaan aika huonosti. Tallihommat 4kertaa, 5 kertaa ratsastusta, 500m vesijuoksua ja toiset 500m uintia ja söin taas tosi huonosti ja epäsäännollisesti. Maanantaina spagettia ja jauhelihakastiketta ja pari pullaa, tiistaina nugetteja ja kolmioleivän, keskiviikkona toisen kolmioleivän, torstaina puolikkaan kebabannoksen, perjantaina maailman parasta tomaattikeittoa, eilen pinaattikeittoa ja kananmunia ja tänään kebabin. Kuulostaapa tosi terveelliseltä taas, hehheh... Mutta toisaalta, mulla on varaa syödä epäterveellisesti. Mieluiten tietenkin söisin vähemmän kerrallaan, terveellisesti ja useammin, että olisi kokoajan energiaa niin jaksaisi tehdä jotain. Ensi viikko tuskin menee juuri paremmin, tai syömisten osilta kyllä, mutta enpä usko urheilevani kamalasti kun menen kouluun taas.

Mä haluaisin oikeesti massaa itteeni. Tai vaikka ei massaa tuliskaan, niin vähän selkeämmin näkyviä lihaksia. Jotenkin vaan ei saa aikaseks, vaikka miten paljon haluaisi. Ei sillä, että muutenkaan mitään saisin aikaiseksi, mutta jotenkin ei vaan tuu kotonakaan tehtyä lihaskuntoo, vaikka jumppakuminauhat ja puntit mulla täälä olisikin. Meidän taloyhtiön salilla sais käydä ilmaiseksi, kunhan löytäisin avaimen sinne ja sielä ajattelin kyllä käydä ja alkaa nyt tosissani panostaa syömisiin, että sais sitä lihasta, eikä vaan kokoaikaa laihtuisi. Vinkkinä teille, ketkä ihannoitte mallinmitoissa olevia luuviuluja, niin kokemuksella voin sanoa, ettei tässä oo mitään ihmeellistä. Päinvastoin, mä antaisin mitä vaan jos kamppailisin laihtumisen, en lihomisen kanssa.





Kuvat we♥it.

Mä ehkä teen tänään vielä toisen postauksen eilisestä tytyjenillasta, tai sitten ujutan sen johonkin toiseen kuulumispostaukseen. Ensi viikolla oliskin luvassa kaksi vähän erilaista postausta tässä blogissa, pysykää siis kuulolla ! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !