tiistai 26. maaliskuuta 2013

Haasteita

Ohjeet:
Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
 6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta:


1. Oon maailman ensimmäiseks laiskin ihminen. 
2. En osaa priorisoida asioita ja huomaan aina nipistäväni väärästä päästä.
3. Poden ikäkriisiä lähestyvän 19veen takia.
4. Mä luulin aina ajavani Audilla, mutta mulla onkin Fiat.
5. Mulla on aina kylmä. Ihan aina ja joka tilanteessa
6. Vihaan kun mun kynnet ei kasva. Tykkäisin kynsistä.
7. Mua ärsyttää teinit, kun ne ei vaan voi keksiä mitään omaa. Kaikki pitää kopioida. 
8. Opiskelijabudjetti on ihana. 
9. Rakastan mun työtä ja harrastusta. Rrrrrakastan.
10. Haluaisin paremman yleiskunnon, mutta en jaksa enään urheilla. 
11. Mun toinen kissa leikattiin tänään ja se ei oo vielkään heränny niin en voi mennä nukkuun. Väsyttäää. 



11. Kysymystä 

1. Mikä susta tulee isona?
- Musta tulee nyt ensialkuun hevosenhoitaja ja harrasteohjaaja, josta luultavasti kouluttaudun vielä johonkin. Mulla on liikaa vaihtoehtoja.

2. paras blogi?
- Lukee mun profiilissa ;---)

3. Harrastukset?
- Ratsastan

4. Lempi ruoka?
- Apua... Ei kai mulla oo varsinaisesti.

5. mikä puhelin sulla on?
- Viides minäpuhelin.

6. mikä/mitkä on sun toiset nimet?
- Emilia ;)

7. Kuinka pitkä olet?
- 187ceeäm

8. Lempi kouluaine?
- Mä tykkään niiiin kaikesta mitä me opiskellaan ! Kaikki on niin kiinnostavaa.

9. Mitä koulua käyt?
- Harjun oppimiskeskus

10. Asutko omakoti-, rivi- vai kerrostalossa?
- Kerrostalossa

11. Lempiväri?
- Punainenn ja musta


Tehkää näillä kysymyksillä ken tahtookaan ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !