maanantai 11. maaliskuuta 2013

Uusi lelu

Mun jo vuosia palvellut Sony Ericsson ansaitsi jo eläkepäivänsä, niin mä olin tänään vapaapäivän kunniaksi tikkana hakemassa uutta lelua. Tämä on nyt ihka ensimmäinen puhelin, jonka maksan omasta pussistani ja en tajua miksi piti taas näin kallis.. Toivottavasti on just niin hyvä mitä on kehuttu, ettei tarvi pettyä pahemman kerran ! Mun uusi lelu kantaa siis nimeä iPhone 5, eli minäpuhelin. Mä en oo ikinä näistä applen vempaimista perustanut, mutta kokeillaan nyt sitten. 
Ja hyvänä uutisena tän kamera niin tääläkin laatu ei laske niin alas jos ja kun tulee tilanteita mihin tota järkkäriä ei viitsi raahata ja erityisesti mua Instagramissa seuraaville loistouutinen. ;) (muthan löytää sielä nimellä Superempo) 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !