sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Viikkopäivitys

Pitkästä aikaa uskaltaa tämänkin tänne naputella. Viimeset muutama viikko on mennyt niin penkin alle, että ei mitään järkeä niin katsoin hyväksi olla päivittelemättä.. Kävin viime viikonloppuna ravintoluennolla, jonka järjesti meidän ratsastusseura ja oli erittäin hyödyllinen ja kattava tietopaketti ! Sieltä sai myös liikuntavinkkejä ravinnon lisäksi, sekä myös kehonkoostumusmittauksen, joka pitkästä aikaa kertoi mun painon. Minä oon siis niitä naisia, ketkä ei käy vaa'alla ollenkaan. Luulin painavani n.8kg enemmän mitä painan, joten luotan kyllä ehdottomasti vain peiliin ja siihen mitä sielä on. Oon kyllä ihan tyytyväinen kroppaani, että en mitään stressiä ota, eikä ole tarveskaan suuntaan tai toiseen. 
Syömiset on lähteny nyt nousuun, osaan jo aijoittaa ruokailut niin, että kerkeen 4 kertaa päivässä syödä ja katson nykyään tarkemmin mitä suuhuni laitan, jotta ravintoarvot olisivat kohdillaan. 

Tän viikon liikunnat näyttää tältä ; Mukaan laitoin kyllä myös duunin ja ratsastuksen, vaikka ne mulle ovatkin sitä peruskulutusta, mutta oon enemmän alkanut käyttää itseäni molemmissa, niin ne voin laskee tähän pienenä osana mukaan. 


Älytön kiirehän tässä näkyy, mutta melko hyvin. Aion muutenkin aloittaa rauhassa.
 Maanantaina olin siis duunissa ja ratsastin aamupäivällä reippaan tunnin, sekä illalla reippaan tunnin.
Tiistaina myös normaali duunipäivä, päivällä kevyt verryttelyratsastus ja illalla tunnin valmennus.
Keskiviikkona vähän rankempi duunipäivä ja hevolla kevyt liikutus
Torstaina olin fysioterapeutilla, tunnin ratsastus sekä tein keskivartalon lihakset. Tuo kuntosali on siis minun "kotisali"
Perjantaina ratsastin reilun tunnin, tein päivän duunit sekä jalkalihakset kotona
Lauantaina vain valmennus reippaan tunnin
Sunnuntaina tein pienenpienen kävelylenkin palautuksena sekä verryttelynä ja myös reippaan tunnin valmennus.

Tällä viikolla siis lähinnä vain ratsastin, oli vähän erilainen viikko kun oli nuin monta valmennusta ja paljon muutakin tekemistä niin muu liikunta jäi vähemmälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !