torstai 11. huhtikuuta 2013

Tukkaprojekti part. 2 & 3

Meinasin sanoa, että tulepaas harvakseltaan nämä postaukset, mutta se on erittäin positiivista tässä tapauksessa. TÄMÄN jälkeen onkin tapahtunut jo kaksi operaatiota. Pari viikkoa ensimmäisestä värinpoistosta tein toisen samanlaisen,  mistä en erikseen postausta tehnyt. Alla kuitenkin kuvat siitä lopputuloksesta. 




Mua ärsyttääää kun nää ei vaaalene. En uskaltais enään kovin montaa vaalennusta laittaa, koska nää alkaa jo nyt oleen aika rajoilla kestääkö enään yhtääkään. No, ehkäpä tämä tässä.
Sain ihanalta ystävältäni testimielessä tämän Schwarzkopfin Blonde Sprayn ja oon erittäin yllättynyt ! Ensinhän mä olin ihan varma, että kyllä mä tällä saan vaaleen tukan, mutta tutkittuani asiaa, mä en ollut enään olleenkaan varma.

Tätä siis käytetään niin, että suihkitaan suihkun jälkeen pyyhekuivaan tukkaan ja harjataan läpi. Paketissa sanotaan, että kuivataan hiukset normaalisti, mutta minä ainakin föönasin, mitä yleensä en tee. Vaikutuksen tehostamiseksi suositellaan laitettavan muutaman päivän välein, ja siis kaksi kertaa vain. Sitten pidettävä taukoa, en tiedä mitä paketissa tarkalleen suositellaan, minulla sitä ei ole. Itse laitoin ensin maanantaina ja sitten torstaina. Välimallista mä en ottanut kuvia, mutta tässäpä lopputuloksesta.



Mun mielestä on ainakin vaaleammat ! Ei nyt kuvissa välity niin selvästi, mutta taitavat olla. Melko järkyttävän väriset..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !