torstai 4. heinäkuuta 2013

Täälä taas

Mä en oo varma mistä mä jatkaisin. Tai alottaisin. Mä oon saanu itteni kasattua ja elämäni järjestykseen ja näin on aika hyvä. Mulla olis aivan liikaa kerrottavaa, niin ympäripyöreesti mitä oon tehnyt muutaman kuvan kanssa. 




Mun kesään kuuluu tosi paljon hevosia ! Ylläolevat kuvat koulusta, jossa oltiin poniinin kanssa kaahottamassa. Me ollaan myös avattu elämämme ensimmäinen yhteinen kilpailukausi päälajina koulu, mutta eilen oltiin vähän hyppäämässä ja alla pari kuvaa sieltä.









Mun ihanat ystäväiseni, sekä serkkuni lakkiaisia juhlittiin kesäkuun alussa. 

 Oon tietty myös vaan ollut ja hengaillut !






Muuttanut.....



Juhlinut synttäreitäni Kuopiontyttöjen kanssa



ja saanut tukkani vaaleaksi.

Mulla on jo sentään muutamakin postausidea ja asuntopostauksen lupaaaaan tehdä, kunhan saan sohvani tänne vielä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !