torstai 26. syyskuuta 2013

Koulumoikat

Heissulivei ! 
Ainakin melkein alkuviikko vielä, eikö? Mulle ilmeni töistä vähän kotona tehtäviäkiän töitä, niin en kerennyt tätäkään kirjottelemaan.

Ajattelin vähän valottaa tätä mun opiskelua, kun monesti vaan kerron mitä ollaan tehty ja lättään pari kuvaa. Moniko teistä oikeesti tietää mitä mä opiskelen? Totta. 
Mä opislelen siis edelleen Harjun Oppimiskeskuksessa, hevosenhoitajaksi nimikkeellä Hevosharrastepalveluiden tuottaja. Mitä mä sitten teen?

Mä suunnittelen tapahtumia, leirejä, vaelluksia sekä kursseja ja markkinoin niitä. Pidän vaelluksia, rekiajeluita ja mitä vaan hevosten kanssa voi harrastaa, muutakin kuin harjoitella koulukiemuroita tai hypätä talon kokoisia esteitä.
 Mä en rehellisesti osaa sanoa, onko tää se mun juttu. Mä en niin välitä opettamisesta tai jaksa kiinnostua istua hevosen selässä montaa tuntia putkeen, ainakaan tällä hetkellä. Opiskelu vaan on ollu ihan mahtia, ja luulen, että myös loppuaika Harjussa tulee olemaan ihan mahtava. Meillä on kiva porukka, opiskelu on mielenkiintosta ja mukavaa (kukapa heppatyty nyt ei haluais saada papereita rapsuttelemassa kivoja heppasia) sekä tosi monipuolista. 

Olipas vähän kerrottavaa, mutta tiivistettynä mun opiskelu on vähän teoriaa, ajamista, paljon ratsastusta, vähän opetusharjotuksia sekä kengittämistä. 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !