maanantai 28. lokakuuta 2013

Lauantaita

Smoikkamoi ! 

Mä vietin viikonloppuni vähän "irti arjesta" tyylillä, poisluettuna lauantain aamuvuoro. 
Lauantaina mä siis starttasin autoni kohti keskustaa, kunhan sain selätettyä kriisin. Mulla oli nimittäin rumapäivä, mikä välittyy kuvistakin kun en vaan näytä yhtään itseltäni, mistä johtuen asukuvatkin nyt on vähän mitä on, mutta kuvatonta postausta en viitsinyt edes yrittää tehdä. 
Keskustasta mä hain lempparitytsyni töistä ja suunnattiin syömisen kautta leffaan katsomaan tämän Dome Karukosken ohjaaman Leijonasydämen, ja vitsit. Yks parhaista suomalaisista leffoista kyllä minkä mä oon nähnyt ! Eli jos ette oo käyneet katsomassa, niin käykää ihmeessä, on kyllä ehdottomasti leffalipun arvonen.





Päälleni mä arvoin legginssit ja pitkän villapaidan, tuttu ja turvallinen syyslook !


 Panostin tällä kertaa vähän tähän ulkovaate-osioon (kengät ois aina voinu putsata) ja somistauduin ihanaan punaiseen takkiini ja kurakelien luottokenkiin - maihareihin.

Monelle nuo perus maiharit on ihan ehdoton nono - liian maskuliiniset, ja jopa epämukavat teräskärjen ansiosta, mutta mä koen ne niiiiiiin mun jutuks ! Kiitti vaan veli♥

Sokoksen ihanasta kahvilasta noudettu Latte, nomnom. 



Mun ilta jatkui hauskoissa merkeissä humalaisia ihmisiä kuskaillessa ja sunnuntaina otettiin suunnaksi ihanien heppaystävien kanssa Ypäjä ja mentiin moikkaan työtoveriani. Juttua ja lätistävää taas riitti, suurkiitos vielä ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !