perjantai 8. marraskuuta 2013

Koruja

Hola ! 

Mä en oo tainnut ehkä koskaan mainita mun huimasta korujen käytöstä. Mua vähän ärsyttää, kun muiden bloggaajien sekä ystävieni asuissa pyörii aina mätsäävät korut ja muut asusteet. Mä vedän pipon päähän ja roikotan samaa kangaskassia koruina tasan lävistykset ja aina yksi ja sama kaulakoru, tällä hetkellä (okei jo kauan) toi Suomileijona. Sormukset mulla oli ennen aina, mutta töissä en tykkää pitää niin nekin on vähän unohtunut laatikon pohjalle lojumaan.  





Korviksia oon käyttäny tasan juhlissa, ja vain yksiä vaikka koloja olisi 9kpl. Venytyksien jälkeen on vähän laskenut entisestään. Houkuttelisi kyllä taas vähän venytellä, mutta... 


Viime aikoina oon sisuuntunut ajatuksesta ja jo vähän harkinnut korujen ostamista itsellenikin. Tänään kun vein kirppikselle tavaroita, mun silmiini hakeutui kokonainen pöydällinen erilaisia kivoja koruja. Oli kaulakorua, rannekorua, sormusta ja korvakorua. Erilaisia, erivärisiä, erikokoisia ja ihania. 

Silmiini hakeutui noita iki-ihania pöllösiä, joihin mulla on vähän jotain selittämätöntä himoa.. Nyt on uutta korua sitten mun korulaatikossa ! 




Mukaan napsin myös uudenvanhan Guitar Heron, sekä HIM:in albumin. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !