torstai 28. marraskuuta 2013

Semilauantai

Moikkamoi ! 

Mä en oo vieläkään saanut aikaseksi kuvailla pariin postaukseen materiaaleja, niin kuulumisia vähän välillä.
Mullehan siis kuuluu hyvää, mä oon taas hymyilly muutaman viikon lähes tauotta ja pidän tästä fiiliksestä. 

Katkasin eilen parhaan ystäväni kanssa, melko hämärissä merkeissä mun absolutismin ja vaikka välillä iski vähän epätoivo ja mistään ei tullu mitään niin mulla on takana taas yks parhaista baarireissuista ikinä ! 
Paikaksi valikoitui yllätysyllätys keskustan Semafori, jossa oli pikkulauantai-bailut ja halpa viina. 
Törmäiltiin tuttuihin ja vähän uusiinkin nassuihin, naurettiin, tanssittiin, juotiin, päiviteltiin liikaa kuulumisia. Huippua, minä syvästi kiitän jokaikistä ihmistä, jotka teki mun illasta loistavan. 



paita emp.fi / pökät / Nelly.com (Only) / kaulakoru Glitter



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !