torstai 21. marraskuuta 2013

Tukkaprojekti part valmis !!

Ihanasti perseellään olevan unirytmin ansiosta sain väkerrettyä tämänkin postauksen. 9 aikaan illalla on ihan hyvä aika alkaa meikkaamaan ja laittamaan hiuksia ja ottaa 10000 kuvaa, että ees yks onnistuis. Oon liian pitkään napsinut vaan kännykällä tai luonnonvalossa kuvani, ei meinannut onnistua millään..

Making of - osan mä vielä teen, mutta oon niin diipisti rakastunu tähän kuontaloon, etten vielä malttanut. Ja helpompi ehkä näin päin tehdäkin. Tän tekeminen ei nimittäin ollut helppo projekti, ja onnistuin kuseen tän pahasti vielä näin valmiina, mutta siitä lisää sitten. Lisäisin myös, että mulla ei oo ikinä, ei ikinä ollu näin vaikea hoitoista tukkaa. Tuun hulluks. 

Instagramissa (superempo) ja facebook-ystäville jo heitin vähän sneak peekiä, mutta täältä tulee valmis lopputulos ! (Melkein ainakin valmis)

Eli joo, punaista namnam. Blondiakin vähän jätin. Mä oon tämmöstä fledaa suunnitellu jo ikuisuuden, useamman vuoden. Yleensä mä en oo jaksanu blondata tarpeeks ja vetänyt vaan punasen, joskus taas ei oo huvittanu ottaa selvää kuinka työläs tää on. Mutta, alhaalla esimerkkejä miten mä tätä voin pitää, alin iskee ehdottomasti itseeni eniten, ja luulenpa, että mun punablondi kuontalo esiintyykin noin suurimman osan ajasta. 










jos omaa tukkaa saa ylistää , niin mää oon ihan totally in love ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !