tiistai 24. joulukuuta 2013

Christmas time

Hyvää Joulua jokaiselle teistä ! 

Mun ruokajuhlat on thank god taputeltu tältä vuodelta, mä en oo mikään suuri Jouluystävä ja tänä Jouluna oli kyllä viimesetkin rippeet joulumielestä kateissa, samoin kun jouluvalot ja joulusiivous. 


Aamulla mä menin äitin luokse syömään puuroo ja kahvitteleen, josta jatkoin naapuritytylle kahvitteleen ja lahjan vaihtoon. 

paita Seppälä / farkut JC



Matka jatkui sukuloimaan, jossa toki syötiin, juteltiin, syötiin lisää, vähän juotiin ja taas syötiin.
Lahjakasat oli aika valtavat, hyvin osattiin uskotella olevamme kilttejä. :)





 No mitäs mä tänä jouluna sain?
Suklaata rutosti. jokusen pennin rahaa, ihanan pöllösen, pari kirjaa, sukkia ja sukkahousuja, teetä, kahvikuppeja, saippuan ja suklaata lisää. :3





Mä jatkan jouluiltaa  kotona kynttilöiden valossa ihanien elukoiden ja ihmisen kanssa. 
Rauhallista Jouluiltaa, palataan asiaan mun joululahjoilla minulle ja vuosikatsauksella ! :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !