sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Christmas is back : Accessorize

Moikkuli !
Niinkun otsikko kertookin (accessorize on hirveä sana kirjoittaa), palataan vielä hieman jouluun, nimittäin vuorossa olisi mun joululahjat minulle, tosin ihan tavanomaisissa esittely-postauksissa. Mä jaan nämä nyt 4 osaan, koska no.. :D Jonkunverran tätä tavaraa ja vähän muutakin ostelin itselleni.

Pari sanaa shoppailusta yms rahankäytöstä haluan sanoa. Mä nimittäin en todellakaan osaa käyttää rahaa, tai tuhlata sitä. Mä lasken ja arvioin tosi tarkkaan jopa rahat mitä käytän ruokaan, kissat on ainoot joille vaan ostan jos tarve on, mutta siis jopa joo omat ruokarahani. Mä säästän joka kuukausi vähistä rahoistani ja käytän ne noo itseeni, mutta mun mielestä 3 kertaa vuodessa saa vähän tuhlata itseensä. Sain niin hirvittävän määrän veronpalautuksia, että ne kaikki meni kyllä tasan minuun. Pari kertaa tuli kadutus, että pitikö taas näin paljon, mutta suljin sen mielestäni koska todellakin ansaitsin tän rahanpolton.
Pidempiä pälpättämättä, asusteet ja yksi tuoksu olkaapa hyvä !



 PIPO emp.fi 
Tilasin toisenkin, mutta se hävisi johonkin, ihan samanmoinen musta sekin.
miks tää kuva meni näin?



HAJUVESI Jeanne Arthes - BOUM

                               

PÖLLÖKAULAKORUT Glitter




HOPEA KETJU Gitter
LUKKOKAULAKORU kirpputori

Löytyykö joltain omasta kaapistaankin kyseisiä, tai pidittekö muuten vaan? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !