torstai 6. helmikuuta 2014

Jogurtti-Hedelmä-Rahka-sotkua

Moikkamoi ! Apua mikä kiire taas kokoajan ja millään ei hellitä.. Mulla jää tosi paljon kaikkia kivoja postauksia rästiin ja roikkumaan kun ei vaan ole aikaa tehdä tai kuvata, mutta jokospa tämä tästä ja saisin taas pyöräytettyä pyöriä pyörimään myös uusien asioiden toivossa !

Mä oon tän viikon pitänyt ikäänkuin "paastoa" tai "dieettiä" tai millä sanalla nyt kukin tykkää ilmaista. Oon siis syönyt vaan hedelmiä, jogurtteja ja rahkoja. Mun piti ensin olla vielä pidempään, mutta tavote saavutettu niin en ymmärrä miksi olisin jatkanut. 


Mä olin siis vaan ihan totaalisen turvoksissa parinkin kuukauden erittäin huonoista syömisistä, olemattomista urheiluista ja viinan määristä ja näinpä päätin helmikuun kunniaksi vähän puhdistaa kehoani ja poistaa ylimääräisen turvotuksen ja pallo-olon, jotta olisi taas kivampi olla ja tehdä. Kaikki rippeetkin turvotuksesta on mennyttä, mun olo on tosi kevyt ja aineenvaihdunta lähti toimimaan ihan uudella tavalla.


Miinuspuolina tietysti kokoaikainen väsymys ja jo tunnin kuluttua syömisestä iskenyt järkyttävä nälkä... Ainakin mä olin kokoajan nälkäinen. Ei juuri jaksanut tehdä mitään, juuri ja juuri puoli tuntia ratsastaa. Keskiviikkoaamuna lisäsin 1dl müsliä, koska menin yksin aamuvuoroon ja olisin varmaan kuollu sinne ilman minkäänlaista lisäravintoa. Tämä muutama päivä nyt vielä meni, mutta en mä osaisi kuvitella pidempään olevani noin vähällä ruualla ja energiapitoisuudella.


Mitä mulla sitten jäi tästä käteen? No mä aion ehdottomasti jatkaa 3 tunnin välein syömistä, koska se tuntu aika luonnolliselta ja sitä tahtia oon ennenkin syönyt. Jätän myös hedelmät ja jogurtit entistä vahvemmin mun ruokavalioon ja ehkä päärynän kaveriksi uhkarohkeilen ja kokeilen jotain toistakin uutta hedelmää ja ehdottomasti aion hankkia sen blenderin! Myös vettä opiskelin juomaan ja luulen jatkavani senkin suhteen harjoituksia.


Yleisfiilikseltään siis ihan kiva kokeilu, mutta kyllä tänä aamuna ruisleipä maistui taivaalliselta ja sai tämänkin yyberväsyneen metsäröllin ylös sängystä. Alla olevassa kuvassa fiilikset eiliseltä kun alkoi huumori loppumetreillä loppumaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !