sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Esittelyssä : Kasvojen puhdistus

 Moikkamoi !
Meillä oli koulussa niiiin paljon tekemistä, että en ehtinyt viikolla kun lätkästä tuon videon tänne. Pahoitteluni siitä, mutta nyt mulla on aikaa postailla varmasti hyvin useasti tällä viikolla ! Ensi viikolla lähden pariksi viikoksi kouluun ja en tiedä mikä tulee olemaan postaamisen tilanne, ei varmaankaan kovin hyvä.

Tässä kuitenkin lupaamani ensimmäinen osa tuote-esittelyistä ja aloittakaamme kasvojen puhdistuksesta. Kuvan on jotenkin tosi rakeisia täälä bloggerissa, mutta koitetaan kestää. :)

Mun iho on oikeasti tosi hankala. Epäpuhtauksien takia olisi kiva käyttää tujujakin aineita, mutta koska mulla on ihan äärettömän herkkä iho, ei se onnistu. Olisi kiva käyttää vähemmän kosteuttavua rasvoittuvaisuuden takia, mutta koska erittäin kuiva iho, niin sekään ei sovi. Melkoisen arpapelin jälkeen nyt on löytynyt mulle mätsäävät tuotteet, jotka valitettavasti saavat väistyä vielä miedompien tieltä pikkuhiljaa, nyt kun sain lääkekuurin iho-ongelmiini.  Halusin kuitenkin nämä esitellä, koska aivan loistavia tuotteita ja vielä kuitenkin jonkun aikaa käytössä !

VISIBLY CLEAR 2-in-1
 "Auttaa poistamaan epäpuhtauksia ja näppyjä ja tekee ihon kaksi kertaa kirkkaammaksi! Tuotteen ainutlaatuinen koostumus sisältää patentoidun Microclear-teknologian, joka liuottaa talia ja auttaa eliminoimaan näppyjä aiheuttavia bakteereja. "
Tämä poistaa hyvin mun mielestä meikin ja myös talin. Iho jää tosi pehmeäksi ja sileäksi ja on helppo kosteuttaa puhdistuksen jälkeen. Miinuksena sanoisin sen, että tämä on tosi tujua tuotetta ja ainakin mun pintakuivan ihoni tää kuivattaa aika pahasti. 

"Aamuin illoin käytettynä poistaa likaa, rasvaa ja epäpuhtauksia sekä auttaa vähentämään näppyjä."
Minä en käytä tätä noin useasti, vain iltaisin tai töiden jälkeen suihkussa käydessä, koska kuten jo mainitsin, tämä kuivattaa. Varmasti saisi enemmän hyötyä kahdesti päivässä käytettynä, mutta eipä lohkeilevat ihonpalaset mun mielestäni ole yhtään parempi kuin näppylät. 

"Naamiona pehmeä, savipohjainen koostumus imee liian talin ja auttaa puhdistamaan tukkeutuneet ihohuokoset."
Naamiona käytän kerran viikossa kuorinnan yhteydessä ja voi miten sileän ihon tämä jättää ! Iho tuntuu ihan persikalta ja myös minun megakokoiset ihohuokoset näyttää puhtailta ja siedettäviltä. 

Visibly Clear on ollut mun luottotuote siis aina, ja on tänäkin päivänä. Joudun tosin tästä luopumaan mun tosi hankalan ihon kanssa, mutta sinulle, kenellä ei ole yliherkkä ja megakuiva iho, mä suosittelen erittäin lämpimästi ! :) Omani ostin Prismasta hintaan 6,45e, eli myös opiskelijan budjettiin sopiva, koska tämä tuubillinen kestää useamman kuukauden !

VISIBLY CLEAR DAILY SCRUB
"Poistaa ja ennaltaehkäisee mustapäitä jopa kolmen viikon ajan - kliinisesti tutkittu."
"Poistaa mustapäitä päivittäin käytettynä: kuorivat mikrorakeet avaavat ihohuokoset ja poistavat kerääntynyttä rasvaa ja likaa, jotka synnyttävät mustapäitä."
"Ennaltaehkäisee mustapäiden syntymistä: päivittäin käytettynä syväpuhdistaa ihohuokoset ja pitää mustapäät loitolla jopa kolmen viikon ajan." 
Tähän mä en osaa joka kohtaan erikseen vastata, mutta siis minä käytän tätä vain kerran viikossa, joskus kesäisin kaksi kun oikeesti hikoilee koko päivät ja ihohuokoset on aivan tukossa, mutta talvisin kun on kuiva iho, niin mulla tämä vähän lisäsi rasvoittumista jokapäivä käytettäessä niin vähensin sitten reippaasti ja yhdistän aina naamion kuorintaan, sekä lisäkosteutuksen. Itse aineena tää on mun mielestä hyvää, ihosta jää heleä sekä oikeesti puhdas ja hengittävä. Rakeet myös hierovat kivasti poskilla ja kuollut solukko lähtee helposti ja punoittamatta. Hintaa tälläkin vain 6.45e, ja on joka pennin väärti ! 

VICHY PURETÉ THERMALE SOFT & SOOTHING TONER
"Kasvovesi viimeistelee puhdistuksen, kosteuttaa, rauhoittaa ja normalisoi ihon pH:n."
Tässäpä oli kattava selostus. Tämä on siis mun puhdistustuotteista ainoa, joka on apteekista, koska mun iho ei vaan kestä marketeista ostettuja. Tuotteena tämä on ollut tosi hyvä, poistaa loput meikit ja syväpuhdistaa myös ihohuokoset. Tässä rauhoittavat ainesosat vähentävät punoitusta ja ärsytystä, sekä leväuute kosteuttaa ihoa, eikä jätä kiristävää tunnetta. 
En käytä tätäkään aamuin illoin niinkun pitäisi, vaan lähinnä vain meikin poiston jälkeen iltaisin, ja muuten aamuisin. Tästä miinuksena se kalvoefekti, jonka jälkeen on tosi kurja kosteuttaa ihoa.  Apteekista, muistaakseni n.18e
RAINBOW SILMÄMEIKIN POISTOAINE
"Poistaa silmämeikin hellävaraisesti, mutta tehokkaasti. Sisältää glyseriiniä ja B5-provitamiinia, jotka kosteuttavat herkkää silmänympärysihoa. Poistaa myös vedenkestävän meikin."
Ostin elämäni ensimmäisen vedenkestävän ripsiväri, joka ei lähtenytkään meikinpoistoaineella ja näin ollen sain kiikuttaa kassalle myös vedenkestävän meikinpoistoaineen. Tällä irtoaa liottamalla tosi kivasti ripsivärit, mutta jos ei ole kärsivällisyyttä odottaa, niin tämä ei ole sinun tuote. Mulla ainakin ärtyy ja turpoaa silmät jos hankaan yhtään, mutta halvan hinnan vuoksi tämä tuote on tullut jäädäkseen. Kuitenkin hyvin harvoin käytän vedenkestävää ripsiväriä. 
Prismasta 2.90e ja halvan hinnan vuoksi tämä kelpaa. 


Mitäs sanotte, toppi vai floppi? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !