perjantai 14. maaliskuuta 2014

Remonttielämää

Moikkulimoi !

Mun kämppään tuotiin juuri äsken kuivauspöhinälaite ja tiistaina purettiin keittiö. Oon vähän miettinyt, että tää nyt ei varsinaisesti tänne kuulu, mutta koska en oo ees kämppäpostausta tehny, niin läväytän nyt tännekin mun ihanat elinolot.... Tätä seuraavat 2vko vielä, onneksi lähden kouluun sunnuntaina pakoon. :D 

Keittiö on siis purettu ja sieltä evakuoin pöydän ja tietty kahvinkeittimen. Hellaa saan käyttää onneksi, mutta sielä on niin pölystä, että juuri muuta ei huvitakaan sielä tehdä + kun sinne ei tule vettä ollenkaan, siitä johtuen kuvissa saattaa vilahtaa likaisia astioita ja toki mun roskis keskellä mun lattiaa. Nice. 

Lattioilla on paperit ja täälä pitää loikkia kengät jalassa, koska likaa. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !