tiistai 25. maaliskuuta 2014

Uusia paitoja

Tavanomainen vihaanmuokatakuviablogiin-alotus.. Mutta mä en kestä, oon joko ihan tolkuttoman huono tai mulla on huono muokkausohjelma. Tai molemmat. Tai hankalat kuvat. Taitai niin, mitä tahansa.

Mä kävin köyhäilemässä kaupungilla jokunen viikko takaperin, ei mulla olis varaa mitään kyllä ostaa, mutta tahdoin ja koin ansaitsevani pari uutta paitaa. Molemmat paidat GinaTricotista ja halvalla! Pitsipaidan bongasin ihanana mintunvärisenä, mutta ei ollut kokoja niin tyydyin mustaan. Printtitoppi taas oli sivuilta lyhyemmän helmansa ansiosta ihana niin oli vaan saatava. 











4 kommenttia:

  1. Toi pitsipaita on nami! Ja ihan uteliaisuudesta kysyn, et millä sä muokkaat kuvias normisti? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on aika pelottava loppuviimein ._. öömm photofiltrellä ihan vain.

      Poista
    2. No sehä on iha basichyvä! :D Muokkausohjelma siis

      Poista
    3. nojooo niin se munkin mielestä, mutta saan aina silti noi kuvat ihan vinksahtaan ja erikokosiks ja raemössöiks ja puikuloiks ja vääränvärisiks :----D oon toivoton

      Poista

Kiitos kommentistasi !