torstai 6. maaliskuuta 2014

Vähän kuulumisia

Mun ei pitänyt päivittää tänään mitään, koska mä pelkään, että mun loppuu ideat ja kuvat jos käytän kaiken heti, mutta en malta.  Saatte nauttia erikokosista kuvista, nää ei vaan käyttäytyny minkään kokosina.

Mähän en siis töiden lisäksi juuri mitään tee. Vapaapäivinä maistelen vähän bissee ja muuten koitan ehtiä siivota kotia, reenata ja nähdä joskus jopa ystäviäni kahvin merkeissä. Nyt on kuitenkin tulossa pari juttua joista toivottavasti saan tännekkin sitten materiaalia ! 

Tajusin tässä just yks ilta, että mä en oo ollu näin kauaa vapaalla jalalla sen jälkeen kun täytin varmaan 14vee. Mahtavuutta. Ai miten on menny? No ihan helvetin hyvin, kovaa ja korkeelta ! Rakastan kun saan mennä ja tulla, olla ja tehdä, näyttää ja tuntea just siten miten mä haluan. Kai tää on sitä onnellisuutta elämän pieniin asioihin.

Kävin myös viime viikonloppuna päivittämässä kuontaloani ja lopputulos on lyhyt ! Mulla ei oo ikinä ollu etuhiukset läheskään samaa mittaa kun muut hiukset, ja nää näyttää mun silmään ainakin sen ohuen "pitkän" rimpulan jälkeen ihan tosi paksuilta. Mulla on tosin aina ollu lyhyempi tukka, niin ei tää nyt mikään radikaali ole ja tästä on hyvä taas kasvattaa paksumman ja ennenkaikkea terveemmän näköisiä hiuksia taas vähän pidemmiksi. 




Oon tällä hetkellä myöskin itseasiassa sairaslomalla, koska mun selkä petti. Taas. En oo pariin päivään päässy käveleen ja fysioterapeutti ja kiropraktikko on kysyttyjä, niin tässä jonottelen vuoroani.
Helpotusta lähdin tänään hakemaan refleksiologiasta, eli akupunktio ilman neuloja. Hoitaja siis painelee niistä vyöhykkeitä jaloissa, korvissa ja päänahassa ja kyllä, se sattuu ihan hitosti. Enemmän kun fyssari. Kotiin tuomisiksi sain myös akunapit, eli kultaset pallurat pahimpien pisteiden päälle ja nää stimuloi kokoajan ja näitä saa itekseen pyöritellä. Cool?

 Josko lopuksi vielä mun tän hetken repeat-biisit:
Tässä on vaan niin loistava sanoma ja Brrädi♥ 



ykköslempi, koska kertosäe on pysäyttävä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !