sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Esittelyssä: Kasvojen kosteutus

Just niin mun tuurilla mun netti sanoi itsensä irti... Onneksi on äiti ja äitin mokkula, jonka sain lainaksi kunnes selviää, miksi mun elektroniikkalaitteet ei toimi.

Kuitenkin jatketaampas tuotteiden parissa ja vielä kasvoista ja tällä kertaa tuon julki mun äärimmäisen kuivan, rasvoittuvan ja epäpuhtaan ihoni luottovoiteet. Näistä tosin osa jo mennyt vaihtoon, mutta jälleen esittelen niitä myöhemmin kun saan viimeisetkin rippeet epäpuhtauksista taltutettua antibiootein !

 VISIBLY CLEAR spot stress control
"Microclear teknologiaa hyödyntävä kosteusvoide. Puhdas iho- yksi stressitekijä vähemmän!"
Taas tosi kattava selostus.. Mutta tämä siis jotenkin ehkäisee epäpuhtauksia ja kosteuttaa. Mitään valtaisaa kosteusvyöryä tämä ei tuo, mutta ihohuokoset pienenevät ja väittäisin myös epäpuhtauksia tulevan vähemmän. Koostumukseltaan tää on kiva geelimäinen, jää vähän tahmeaksi niin en usko meikin alla toimivan.
Mä käytän tätä aamuisin ihon puhdistuksen jälkeen päivinä, kun meen esim. töihin enkä meikkaa. 
Alennuksesta maksoi vissiin 2e.

 ACO FACE young
"Mattapinnan jättävä päivävoide on kevyt ja tehokkaasti kosteuttava. Ehkäisee epäpuhtauksia ja ihon kiiltoa."
Koostumukseltaan kyllä ihanan kevyt ja jättää todellakin mattapinnan. Kosteuttaa myös osia minunkin kasvoista hyvin, mutta kuivimpiin kohtiin ei valitettavasti pure lainkaan. Ei tuki ihohuokosia ja on mun luotto voide meikin alle.
Apteekista, siitä on tolkuttoman kauan kun oon viimeksi uuden purkin ostanut, mutta luulisin n.10e

 ORIFLAME ESSENTIALS
Tästä ei puhuta mitään purkissa, mutta siis kosteuttava päivävoide, joka sisältää E-vitamiinia. Taitaa olla vesipohjainen, koska kirvelee ihan ruttona kuivilla alueilla. Käytin tätä yövoiteena purkin loppuun asti, mutta melko mitäänsanomaton. Rasvoittuvat kohdat kiilsivät tahmeina aamulla ja kuivat kohdat olivat.. No kuivia. :D Tämä tuli siis näytteenä muiden tuotteiden joukossa, joten hintaa en tiedä. 

 NIVEA Creme
Tämä nyt tuskin esittelyjä kaipaa, mun ihan ykkösluotto sekä kasvoille, että muulle vartalolle ! Käytän tätä kasvoissa tosin vain oikeasti kuivissa kohdissa, koska on aika tujua ja menee kyllä ihohuokosiin samantien, mutta ilman tätä voidetta ei vaan nainen pärjää. Prismasta 1.95e
ORIFLAME ESSENTIALS
E-vitamiiniä sisältävä silmänympärysgeeli. Mulla on ihan älyherkät silmänympärykset ja tämä geelimäinen todellakin rauhoittaa ja jääkaapissa säilytettynä myös viilentää poltetta ja laskee turvonneita silmäpusseja. ;) Oriflamelta tilattu, hintaa mahtoi olla n.2e 

BLISTEX protect plus
Blistexistä en luovu ! Tämä protection suojaa sekä pakkaselta, että sisältää UV-suojan kesällä. Kirvelee julmetusti kuivilla huulilla, mutta helpottaa ja auttaa ja pehmentää huulia. Ihan ykkösluotto ! Prismasta 2.85e

Näiden lisäksi myös Bepanthen helpottaa kuivia nenänpieliä ja huulia ! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !