tiistai 27. toukokuuta 2014

Esittelyssä : kynsihömppä

Ai kamala mikä kiire taas kokoajan.. Hohhoi ! 
Aattelin nyt kuitenkin ennen duuniin lähtöä tulla näpytteleen pikkutekstin kynsistä. Mulla on ehkä maailman haperoimmat kynnet ja junnuna olinkin geelikynsien suurkuluttaja (alhaalla muutama täytekuva) ja oon testannut kaikki ravintolisät, erilaiset kovettajat ja koittanut elää ilman sormia, jos nämä joskus kasvaisivat. Nyt mä oon finally löytäny tökötin, joka oikeesti auttaa jopa mun paperikynsiä. 

 Nimittäin MAVALA nail hardener. Tätä saa ihan prismasta, sokokselta, stockmannilta ja monesta muusta paikasta. Tämä isompi putilo maksoi muistaakseni n.12e ja pienemmän putelon saa 8e hintaan. Neste on siis tuommoista vähän turkoosihtavaa ja imeytyy kynteen. Kirvelee kynsinauhoissa ihan tolkuttomasti, mutta tätä on tarkoitus laittaa vain kynnenpäihin. Paketissa muistaakseni suositeltiin 1-2 kertaa viikossa, mutta kyllä mä laitan melkein päivittäin...
Miinuspuolena toki se, että vaikutus ei oo pysyvä ja jo parin viikon unohtelun jälkeen mulla ei ollu taas kynsiä lainkaan, mutta koska tökötti on tosi riittoisaa niin kyllä tätä raaskii käyttää.

 Kynsiviilana mä käytän vain lasisia viiloja ja taas pitäisi ostaa uus, koska viilojen pudottelu ei kannata kuten tuolta päästä voitte havaita. ;) Näitä saaa monia eri merkkisiä, omani taitaa olla TRINDin ja maksoipi vissiin n.6e

Täältä löytyy vielä muutamia lempparikynsiä, mulle tulikin äkillinen tatuointimeno tässä kesken kirjotuksen niin vähän minihätänen, mutta enköhän mä sanonu jo asiani.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !