sunnuntai 11. toukokuuta 2014

HBD KB !


Moiski ! Lupailin vähän postausta meidän Turkumatkasta ja hassuista kuvista, mutta hassut kuvat olikin koneella yllättäen taattua puhelinlaatua ja korvasin ne ei-niin-hauskoilla kuvilla. 
Anyway, lähdettiin siis lauantaina ööm kaks viikkoo sitten Turkuun ja julkkissynttäreille. On olemassa bändi joka kantaa nimeä KILPI. Veikka tuntee nää muusikot ja on eläny bändin mukana jo vuosia ja nyt mäkin sain kunnian tavata paljon puhutut toverit. 
Startattiin siis autolla, minä pikku rapulassa siis tietty ajoin, kun olin kuskiksi luvannut lähtee. Meidän piti ajaa yöllä takas kotiin, mutta noh heräsin itsekin seuraavana aamuna darrassa Turuust, ja en oo ihan varma miksi. Ehkä mua yllytettiin ;) 




Mekko Kirppis, sukkikset H&M, tennarit Converse
 Päälleni valikoin mekon, koska piti olla kuulemma siististi pukeutunut... Joopajoo, korkoihin en suostunut sentään ja normaalit sukkikset olis ollu liikaa.

Iltaan sisältyi siis kokonaisena kypsytetty possu, joka ihan varmasti tuijotti mua anovasti, miljoonia kakkuja, loistavaa seuraa ja koska kyseessähän oli bändin jäsenen synttärit, oli paikalla tietenkin myös livebändi.

Itse päivänsankari ja istuva kuoro

osiot KILPI yhtyeestä
Mulla oli ihan törky mahtava reissu, suuret kiitokset erityisesti veikalle kun otti mukaansa ja kanssa juhlioille hyvästä seurasta !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !