torstai 8. toukokuuta 2014

Huhtikuun Instagrammit!

Hola ! 
Onneksi tajusin edelliseen postaukseen lisätä olevani kotona for now, koska maanantaina mä lähdin taas reissuun, mutta nyt oon kotona ja päivittelen ! Ens viikon oon taas koulussa, mutta mä koitan (taas) tehdä postauksia valmiiksi ennen lähtöä.

Kurkitaan nyt kuitenkin taas miun viime kuukauteen ja vähän ehkä enemmän nyt avaan näillä Instakuvilla taas kuulumisia mitä tähän asti oon tehnyt. 

 Pounin kanssa menossa // YleX #jälkkä // pupu //BF
Narikkanaiset // Random naama koulusta // Koridon aka Kossu aka Papu, mun ykköslempi lohakäärme koulusta :) // kamukuva kotimatkalta ponisen kanssa
 Joku #kovamuija ja perjantai-iltama // Veikan luona kissoja kattomassa piiiiitkästä aikaa ja vähän minttukaakaolla // Arkihaaste ja ihan mega-arki :D
 Pasi vahtii tiiviisti // Pääsiäisenä pitää saada munaa, eikö? // Niin ja mun tukka on nyt RIP ja moi vaan musta tukka... Hehheh, no on tää nyt ihan kiva. // Pikku darraa pikkusen hoivaamassa Kuopion matkalla
 Melkein osaan katsoa mitä kuvia oon laittanu... // Matkuksessa vähän shoppaamassa ja ämpärillinen kahvia // Kuopion tyttöjä ja team punamusta // Lappeenrannasta kynttiläillallinen
Miun Pasi<3 // Joku perjantai kun oltiin (h)inttimuijan kanssa pussikaljalla löydettiin ittemme toki siis baarista ja löydettiin tikru ja ihaa ja tikru mun tissit. // Turkuuuun menossa juhlimaan, tästä reissusta tulossa vähän juttua koska miul on muutama hauska kuva lätkästä tänne // Pomon asunnon lattia on kai ihan ok ja kiva hammas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !