perjantai 13. kesäkuuta 2014

On the road again !

Jos koti on sielä, missä sydän on niin mun koti on tosi liikkuvainen. Palasin eilen viikon reissulta, jota ennen olin ollut yhden päivän kotona edellisen pari päivää kestäneen reissun jälkeen. Ja tiedättekö mitä? Mä haluan jo nyt pois. 

Otin siis viime viikon torstaina suunnakseni Lappeenrannan, koska mun heppatyttö virallisti heppatyttöytymisen ja meni valmistumaan koulusta. Hitsisti onnee ♥
Torstaina mulle esiteltiin vähän Lappeenrantaa, koska viime reissulla ei juuri keretty keskustaa katselemaan ja voi miten se muistuttaa mua Tampereesta! Torstaina vietin myös kiistatta yhden elämäni hämmentävimmistä hetkistä, mikä oli ihan tosi hyvä juttu, koska oon saanut taas vähän lisää tietoa missä mä meen pääni sisällä tällä hetkellä. 

Perjantaiaamu valkeni tositosi kivan aurinkoisena ja me otettiinkin sitten suunnaksi satama ja mentiin paattiterassille istuskelemaan kunhan oltiin syöty ne vety-jutut mitä Lappeenrantalaiset syö.
Ehdittiin siinä tovi istua kun alkoi ukkostaan, sataan vettä kaatamalla ja samalla paistoi aurinko. Kesä? Alla oleva kuva olevinaan havainnollistaa keliä. 
Ilta päättyikin keskustan kuppilaan ruualle ja ajoissa nukkumaan, koska lauantaina oli aika hulinapäivä. 

 Lauantai-aamuna siirryttiin melko aikaisin juhlapaikalle tekeen syötäviä (tein ihan tosi hienoja kuutioita) ja kahvittaan sukulaiset. Virallisen osion päätyttyä saatettiin korkata pullo tai kaksi viiniä ja lähteä rymyään keskustaan. Mikä olikin erittäin jännittävää, pelottavaa, hirveetä ja kamalaa, mutta toisaalta ihan kivaa. :D Oivoi.


Sunnuntain vietin poikaystäväni kainalossa sohvalla ja podin lievää päänsärkyä. Hyihyi. 



Maanantai-aamuna oli aika jättää hyvästit jälleen Lappeenrannalle ja jatkaa matkaa kohti Ravijokee ! Viikko meni hulvattoman äkkiä aamuisen maastoesteratsastuksen ja iltapäiväisen ja iltaisen Jack-Upin terassin turvin.  Ja voin kertoa, että eilen maistui uni omassa sängyssä, omien kisupallojen kanssa ja täydellisessä rauhassa.

Näihin tunnelmiin, mä lähden suunnittelemaan mihin mun elämä mut seuraavaks vie. Eli istumaan ja odottamaan, niin parhautta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !