lauantai 26. heinäkuuta 2014

DBTL 2014

Oon yleensä tykänny ihan hirveesti käydä festareilla kesäsin, mutta tänä kesänä festarikausi aukesi vasta viime viikolla. Ärsyttävää, mä pidän kovasti fiiliksestä festareilla ja rakastan livemusiikkia.
Anyway, keskiviikkona monenmonen epäonnisen tapaturman ja suunnitelman vaihdoksien kautta loikattiin waimon kanssa autoon ja lähettiin Turkuun metsästään RakkaudenFestivaaleja, eli mikäs muukaan kun DBTL2014 ! DBTL on siis Turun Jokirannassa järjestettävä kaupunkifestari Down By The Laituri.


Matka meni hirveen sujuvasti, käytiin tosi perinteisesti Auran ABCeellä nappaamassa matkaselfiet, jätettiin auto vähän keskustan ulkopuolelle ja käppäiltiin turisteina keskustaan.


Veresteltiin muistoja viime reissulta Aurajoenrannassa Tuomiokirkolla ja tapettiin ylimäärästä aikaa, sekä alettiin ikäänkun haaveilemaan jätskistä, joten eksyynnyttiin torille.



Finally päätettiin lähtee käppäileen kohti Jokirantaa ja itse festarialuetta. Kuultiin jokunen kipale Egotrippiä, Eurooppa3 kokonaan ja ylimääräistä taustahälyä kun chillailtiin milloin missäkin. Tuola oli lisäks semmonen ilmatyynypatja-hässäkkä ja olisin ihan hirveesti halunnu sinne pomppiin, mutta koska siinä voi sattua niin skipattiin tällä kertaa. ;)


Kun kello löi 22.30 oon aika varma että mun tärykalvot meni vahingossa rikki, koska lavalle asteli one and only muidu tän pallon päällä kenen ääntä siedän, eli tottakai KaijaKoo !
Oli ihan huikee veto, ympäriltä kuultiin kommentteja, että Kaijassa on enemmän munaa kun heidän miehissään, haha. Onhan siinä joo, myönnän.
KK veti tietty kaikki mun lempparibiisit ja fiilis oli aika huikee + mä ja abaut 100 muutakin saatettiin hymyillä kitaristille, aah.



Alueen sulkeuduttua treffattiin kavereita ympäri Turkua, haettiin auto ja otettiin suunnaksi taas Tampere. Käytiin syömässä autingon noustessa ja painoin pään tyynyyn pitkälle aamun puolella. Huikeeta, ens vuonna tätä lisää !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !