keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Maastoestevalmennus 8.7

Mäpäs oonkin kiivennyt takas hevosen selkään. Okei, käyny maastopuksaamassa ja korkkaamassa ja ehkä sulkemassa myös kesän maastoestekausi. 
Minähän vihaan estehyppäämistä, mutta mä rakastan maastoesteitä ja mä rakastan sitä fiilistä, kun yleensä eteenpäinkannustettava hevonen vie mua 100-0 oli kuinka vahvat jarrut tahansa, mutta samalla kuuntelee äärimmäisen herkästi kaiken. Eniten mua tässä palkitsee hevosen ilo ja onni suorituksien jälkeen, tai siis kattokaa ite kuvista kuinka hauskaa raasulla oli taas. =) 





En mä oikeestaan osaa edes mitään kertoo. Tehtiin pieni rataharjotus ja käytiin kaikki estetyypit läpi oikeastaan. Alla vähän sileeltä kuvia, on se vähän erinäkönen kun ennen taukoa, mutta toisaalta aika super koska hypättiin. :)



maailman suurin sydän♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !