tiistai 22. heinäkuuta 2014

Mitä mun kesä sisältää?

Moikkamoi ! 
Saatte yliannostuksen kesää kyllä tulevien viikkojen aikana, voin melkein luvata. Mä vaan niiiin tykkään auringosta, lämmöstä ja rakastan kesäiltoja ja öitä. Ötököistä en tykkää, myönnän. Kesäsin sadekin on ihan jees ja joo rusketus, vaikka oon kyllä talvisinkin onneks vähän väreissä ilman solkkuja tai oranssia liisteriä.

Eilen mä vietin semmosen tosi kesäpäivän, ihan tosi. Aamulla me mentiin vaemon kanssa vähän värittymään, ekaa kertaa tänä kesänä.. No onneks duunissa on tarttunu jo värit, mutta koska rajoja on sata erimallista ja tosi rumaa niin tän loman operaatio number 1 on tasottaa ne kaikki ja aika hyvällä mallilla jo ollaan. :) 

Kammettiin ittemme kauppaan ostaan vähän festarilippuja ja safkaa ja paineltiin möksälle grillaan ja mä en koskaan, en ikinä pääse yli grillattujen kanapihvien mausta, niin taivaallista. 
Möksältä jatkettiin vielä laiturille juomaan iltasumpit ja katteleen auringon viimesiä säteitä ja hengailtiin sorsien kanssa. 





Nämä kaikkihan siis kuuluu ihan jokaisen kesään, ainakin todellakin pitäis kuulua ! Tän loman aikana mulla on vielä 2 reissua tekemättä ja ensimmäinen alkaa huomenna kun startataan vaemon kanssa Turkuun ja meitä kutsuu DBTL, yeee ! Viikonlopuksi mä tuun kotiin ja luvassa on vähän juhlimista ja viimeistään maanantaina starttaan autoni kohti Kuopiota jossa varmaan vierähtää loppuloma.

Vielä kesän ja alkusyksyn aikana on luvassa vähän keikkailua ja haaveilen linnanmäestä ja Helsingistä myös vielä sekä Ruotsista (okei laivasta) on ollut vähän höpötettä, mutta ehkäpä tämä tästä selkenee.

Mitäs teidän kesä? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !