sunnuntai 10. elokuuta 2014

Heinäkuun Instagrammpamaus !

Long time no see ! Mä nautin täysillä mun kesästä, olin tosissaan kalakukkojen luvatussa maassa ja viime viikolla kun palasin töihin niiiin hamstrasin itelleni lisää töitä niin oli aika hulinaviikko, mutta nyt oli aikaa tulla tämä rästipostaus naputteleen. Ohjelmassa siis katselmus mun IG:hen, jossa mua ei voi enään stalkkia erinäisistä syistä. :)


 Kesäyön viettoa venelaiturilla // Tattoooo time ! Umh tarvisin taas uuden leiman... // Naurahdin

 Terassille lompsis! // Parvekkeella ilta-auringossa hengailua // Mun lempi-itikat♥

 Laatuaikaa waimon kanssa // Tirppoja töissä // Aamulenkillä // Waimon kanssa skumppamaistiaiset

 Uusia huulipunasysteemejä // Reikäpaita // Kesäherkkuja nomnom // Yäk duunivaatteet

 Lomahifistelyä // Kamulin söpöriiviö :3

DBTL // Värjäsin vähän hiuksia ilman hanskoja... Hehe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !