torstai 2. lokakuuta 2014

Music love

Hyrrrr miten onkaan kylmät illat jo.. Ja aamut. Allekirjoittanut viettää tätäkin iltaa villasukat jalassa, ämpärillinen teetä kätösessä viltin alla harrastaen musiikkiorgasmeja. Mun alunperin piti tästä bändistä kertoilla vasta myöhemmin, mutta koska tämä liittyy vankasti yhteen tulevista postauksista, jonka aattelin viikonloppuna napautella valmiiksi niin aikaistin tätä vähän.

Mun ensimmäinen teinivuosien julkkisrakkaus (pitää edelleen sijaa 1.) on Nikki Sixx, jonka te tiedätte varmasti bändistään Mötley Crüe. Hällä on myös tämä toinen projekti, joka kantaa nimeään Sixx:A.M ja minkään muun bändin lyriikat ei toimi niinkun tän bändin, ei minkään. Maestro Sixx soitteleepi siis bassoa, mikin takaa löytyy ihana James Michael ja kitaraa tiluttaa niin-ikään yks mun lemppari DJ Ashba, joka ilahduttaa elämiä myös Guns'N'Rosesin soolokitaristina. Aika hyvä kokoonpano eikö?
Anyways, bändiltä tulee 7.10 uus levy joka kantaa nimeä 'Modern Vintage' ja siltä on julkaistu 1 sinkku Gotta Get It Right ja jokunen muu kipale jo ennakkoon. Kaikki on taattua loistokamaa, mutta tämä kyseinen biisi on niin mindblowing, että mä halusin jakaa sen teidän kanssa. 

Biisin nimi on siis Drive, jonka mä jouduin kuunteleen monta kertaa, et hiffasin idean. Sen jälkeen kyseinen biisi on pyöriny repeatilla mun kajareissa ja päässä korvamatona. Käyttäkää vähän ajatusta ja antakaa lyriikoiden viedä teidät kotiin, koska who else is gonna drive you home tonight? 



Who's gonna pick you up when you fall
Who's gonna hang it up when you call
Who's gonna pay attention to your dreams
Who's gonna plug their ears when you scream


Mä oon ihan rakastunu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !