lauantai 6. joulukuuta 2014

New in my makeup-bag : mascara

Hyvää aamua ! 

Sain tänään nukkua ensimmäisen kerran ikuisuuksiin niin pitkään kun halusin ja toisaalta sain eilen illalla niin hyvin unta ensimmäistä kertaa viikkoon, että sain vain kuvat ladattua ja nukahdin, joten tässäpä tätä tulee sitten heti aamusella. 

Puhutaan vähän ripsiväreistä. Mulla on itelläni aina kahta eri, on vedenkestävä ja sitten kestämätön, koska arkisin en jaksa hinkuttaa kestävää irti ja juhlissa ei pysy kestämätön perässä. Mä oon käyttänyt näitä Maybellinen Colossal-ripsareita jo ties miten kauan ja varmaan jokaista eri mallia. 


Nyt oli vuorossa normaaliripsarin loppuminen ja uuden metsästys. Hakeuduin toki ensimmäisenä Maybellinen hyllykölle ja mun silmiin osu musta putkilo, jossa lukee Leather Black. Valinta tätä myöden selvä. 


Maybellinen the Colossal  GO EXTREME Leather Black lupaa mainoksissaan äärimmäistä tuuheutta ja intensiivistä mustaa pigmenttiä. Toi harjahan on tommonen aaltomainen, kutsuvat nimellä Double Pump ja vähän epäilin, onko se kovin näppärä reunimmaisille ripsille vai onko väriä enemmän ihossa kun ripsissä. Muutama kerta meni totutellessa, mutta nyt on ihan yhtä kätevä kun kapeammatkin harjat.
Antaako se megapaljon volyymiä? Sen näette alta.


 Ompa ihana ottaa hyvässä valossa lähikuvia kun iho näyttää kyllä kaikki virheensä. :D
Mulla on siis omasta takaa aika pitkät ripset, toisessa silmässä on ihan tuuheatkin mutta valitsin tämän huonomman ripsisilmän tähän postaukseen. Ylhäällä kuvassa siis meikitön silmä, vähän näyttäis olevan rajauksia joita en jaksanut pestä pois kokonaan kun ovat vähän hankalassa paikassa.


Tässäpä ensimmäisen kerroksen jälkeen ripset ja mä en käytä siis taivutinta ollenkaan jos mietitte.


Ja oikean puoleisessa tästä katsottuna on siis 2 kerrosta väriä. Mä en anna ripsarin tietenkään kuivua kerrosten välissä, tätä tehdessä vähän kerkesi kun piti äkkiä napsasta muutama foto, mutta normaalisti en. Vasemmassa silmissä kuin myös 2 kerrosta ja rajaukset ja kivemmat ripset. :--)

Oon ollu ihan supertyytyväinen, ompahan ainakin myös mustaa ! Miinuksena tosissaan harjan kömpelyys ja mulla kun on vähän raskaat kulmat niin päivänmittaa väriä vähäisen tarttuu myös tuonne iholle, mutta kyllä on hintansa arvonen kapistus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !