torstai 1. tammikuuta 2015

Joulukuun Instagram!

Hirveen hyvää tätä vuotta kaikille ! :) 

Toivottavasti teidän vuosi vaihtui mieluisissa merkeissä ja ootte valmiina vastaanottaan vuoden 2015. 
Loikataan kuitenkin hetkeksi vielä vuoteen 2014 ja sen vuoden viimeisiin kuulumisiin Instagramin siivittämänä


Joulukuun ensimmäinen päivä ja johtajaviikon viimeinen päivä. Selvisin // Ystävän lakkiaisjuhlissa, en oo koskaan syöny yhtä hyvää voileipäkakkujuttua // Treffattiin meidän vanhaa ystävää yksi lauantai-ilta ja hitsi miten meillä oli mukavaa! // Mun ralliferrarissa on ihan oma logo

 Kisut leikkii vähän väliä vuorenvallotusta ja tippuilee alas... Saan aina sydänkohtauksen kun ne tipahtelee :( // Firman pikkujoulut, kuva on jo edelliseltä kerralta tosin. // Saatiin töihin tonttukakkuset, oli aika pahaa mutta ihan törkysöpöjä // Tääläkin esiintynyt foto

 Selfie // Kylmä talvi-ilta, kuppi lämmintä kaakaoo ja inanen minttua, parasta<3 // Hyvää Joulua meiltä // Joulun huippulahjat  yhdessä!

 Hassuu miten nämä kaks jäivätkään kaksin. No mutta tässä esiintyy mun 2 puolta. Olin eilen ensimmäistä kertaa en muista moneenko vuoteen juhlimassa ilman pidennyksiä ja hiukset avonaisina kotikulmilla. Ja kyllä, mun uusi tukka on tadaa kirkkaanoranssi! Tai pitäis olla, mä pelkään että mun tukka on jo niin käsitelty, että väri ei oikein tartu.. En oikein tiedä mitä tekisin enään, mutta katsotaan.
-


Mun piti myös laittaa jo ne jouluostokset, mutta hukkasin mun muistikortinlukijan, joten niitä sitten kun jäljitän mööpelin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !