keskiviikko 7. tammikuuta 2015

New clothes

Yömoikat junasta ! 

Oli melko mielenkiintoista saada kuvia suoristettua heiluvassa junassa ja kone vähän huteralla alustalla, mutta jotenkin selvisin. Oon tosissaan vihdoin matkalla pohjoiseen, päivä ei tuntunu loppuvan koskaan. 

Tässä kuitenkin vähän uusia kledjuja, tuntui että ostin tosi paljon mutta en mä todellisuudessa näemmä ostanutkaan. 

 Nahkahihainen bleiseri, H&M  oli rakkautta ensisilmäyksellä ja kehittelin jo tosimonia asuja ja paikkoja joissa tätä voi pitää!

 Ohut pipo GinaTricot, niittipipo H&M. Tilasin viime talvena moniakin pipoja, mutta ne jotenkin aina katoavat... Joten pari uutta koristamaan hattuhyllyä ja vähän ehkä mun päätä. Oon ihan addiktoitunu pipoihin, viime kesä tais olla ensimmäinen kesä ilman pipoa aikoihin ja ensimmäinen askel mun vierottautumisessa.

 Tumput ja nahkahanskat Seppälä, samaisesta syystä kuin pipoja. Ne vaan hukkuvat ja nuo nahkasormikkaat ostin lähinnä tilanteisiin joissa tumput on hankalat. Esimerkiksi auton lämmitysjohtoon nopeasti laittaminen on tosi hankalaa paksuilla tumpuilla.

 Pöllö t-paita Vero Moda. Tätä en ees selitä, koska sydän.

 Pitsipaita GinaTricot. Samainenhan mulla on lyhyillä hihoillakin.

 Byysat VeroModa ja ihan täydelliset. Oon harkinnu nahkabyysia jo pitkään, mutta jotenkin vieroksun silti ajatusta joten tämmöset vahamaiset, vetoketjukoristeiset  mustat kangasversiot oli nappilöytö!

 Harmaa neuletakki Vero Moda. En osaa pitää lyhyitä paitoja, mutta tää näytti kivemmalta vähän lyhyempänä versiona.

Kaulakoru H&M, rannekoru Vero Moda

Siinäpä vähän näitä, nyt koitan etsiä nukkumatin hetkeksi luokseni. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !